maandag 30 juli 2018

Als er één schaap over de dam is...


Met nog een bol Phildar Douce in huis én een driejarige vragend aan mijn been, kon het niet uitblijven dat ik nog een schaap Suusje zou haken. De tweede keer was nog makkelijker dan de eerste. Kind blij, ik blij. Win-win.

Oh, het werd trouwens wel een lui schaap - zonder staart en stippen. Dat mag als het boven de dertig graden is. Echt. En anders ook.


Nu wacht ik tot het weer eens koeler wordt; ik heb leuke ideeën over een nieuwe deken (met weinig afhechten!) maar die wil je met dit weer echt niet op schoot hebben. Ik ben benieuwd wat jullie met dit warme weer van de haaknaald laten rollen.

Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Schattig schaapje ook zonder stippen en staartje. Ik ben met diverse haakprojecten bezig, maar met het warme weer ligt alles even stil. Dat komt wel weer als het koeler wordt.
    Ik ben benieuwd naar de deken die je gaat maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen