zaterdag 5 november 2016

Wiegdekentje

Haken schiet er bij in en bloggen over haken dus ook. Jammer, maar komt wel weer, wanneer ons leven weer wat rustiger is.

Voor het afscheid van mijn oudste zoon op de kinderopvang haakte ik van restjes Softfun een granny square wiegdekentje. Voor in de poppenhoek. :)


Het was een leuk klein projectje - wel weer veel afhechten. Tja. Kunnen ze daar geen tool voor verzinnen?

Fijn weekend iedereen!


(Mmmm... Lastig om de kleuren goed op de foto te krijgen vandaag...)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleurtjes mooi! En een leuk ideetje als afscheidscadeautje!
    ps: Die tool voor afhechten wil ik ook wel!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty I really like the use of the colors with the white. It makes such a pretty contrast.

    I'd love to have you join me over at my weekly Yarn Fanatic Party! This week's link up can be found here: http://www.thephilosopherswife.net/2016/11/yarn-fanatic-party-68.html

    BeantwoordenVerwijderen