dinsdag 24 december 2013

Colorblock deken

Al tijden keek ik kwijlend naar de plaatjes van de moderne colorblock deken van Live Modernly. De afgelopen weken had ik eindelijk eens de tijd om wat dichte (solid) granny squares te haken. Ik had wat kleuren bij elkaar gezocht uit mijn voorraad van Scheepjeswol Softfun en  Annell Miami: geel, oranje, aquablauw en lila - de rand lekker fris met wit.



Nu het einde in zicht komt - 56 vierkantjes zou genoeg moeten zijn voor een leuke babydeken - begin ik echter te twijfelen over hoe ik de deken in elkaar wil zetten. De banen van het voorbeeld zijn nog steeds leuk, maar in mijn omgeving is iedereen enthousiaster over alle kleuren door elkaar.

Ik heb nog 16 vierkantjes de tijd om te kiezen. Lastig hoor!



3 opmerkingen:

  1. Mooi !! Ben benieuwd naar het eindresultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, Anja. Ik ben bezig de vierkantjes aan elkaar te zetten. Binnenkort het eindresultaat! Ik ben zelf ook heel benieuwd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Lekker fris inderdaad met die witte rand erom heen.
    Ik houd ook erg van dit soort 'simpele' vierkantjes :)

    BeantwoordenVerwijderen