zondag 22 september 2013

Zoet

Mijn huidige project is een deken in superzoete kleuren. Op internet hoorde ik niets dan positieve geluiden over het acryl van Stylecraft DK; dus ik besloot ook een paar bollen te kopen en er een leuke babydeken van te gaan haken.

Het haakt inderdaad als een tierelier (een verademing na de vorige deken met Paris van Drops) en de kleuren zijn prachtig. Toch vind ik het wel minder lekker aanvoelen dan garen met katoen erin. (Logisch.) Ik denk er dus over om er een stofje achter te gaan naaien, als het klaar is. Iemand ideeën welke stof ik daarvoor zou kunnen gebruiken?




2 opmerkingen:

  1. Dit lyk baie mooi sover! Ek is ook lief vir katoen en verkies dit bo akriel. Gaan mooi lyk met fleece of quilt lap agterop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, Pigtails. Ik heb jouw website bekeken en wat maak je prachtige ontwerpen. Heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen