dinsdag 20 augustus 2013

Hello World!

Als groentje in haakland, heb ik de afgelopen maanden verschillende blogs intensief gevolgd. Nu blijkt dat haken dusdanig verslavend is dat het een hobby geworden is, dan ook maar een blog aangemaakt. Het lijkt me leuk om wat creaties te laten zien en wellicht feedback en inspiratie van mede-haakbloggers te krijgen. In mijn omgeving heb ik die niet zo veel.

Aangezien ik mij middenin een grote babyboom bevind, heb ik vooral veel creaties voor de allerkleinsten gemaakt. Afgelopen weekend maakte ik een schattig pinguïn mutsje - naar het patroon van Sarah van RepeatCrafterMe. Ik haakte het met Paris Drops. Nadat het met haaknaald 5 een te grof uiterlijk kreeg, besloot ik het met naald 4 te doen. Toen moest ik wel een paar extra toeren toevoegen om het geschikt te maken voor een babyhoofdje. Volgende keer dan misschien maar op 4,5?

Is het geen snoepje?


Ondertussen is het mutsje bij de moeder bezorgd en die was er ook helemaal weg van. Nu is het dus wachten op een fotootje van de baby met het mutsje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten